דיכאון

הכן אמבט חם עם כמה טיפות של שמן יסמין. שכב באמבט למשך 30-40 דקות. עצום את העיניים ונסה לנוח.

שתה תה מליסה כשאתה מרגיש עצוב או מדוכא.

תרופה לדיכאון: שתה תה קמומיל חם על מנת להרגיע את הגוף והנשמה.

שים שמן לבנדר במבער על מנת למלא את החדר בריחות נעימים ומרגיעים.

אכול שיבולת שועל יומיום על מנת להרגיש טוב יותר.

ספורט הוא פתרון מצוין לטיפול בבעיות דיכאון ומניעת דיכאון. אימון יומיומי יעזור להרים את מצב הרוח.

טיפול בדיכאון: חתוך תפוחים לחתיכות קטנות, הוסף כף דבש ואכול על מנת להרים את מצב הרוח.

שתה תה מנתה חם בלגימות קטנות על מנת להירגע.

טפל בדיכאון באמצעות תה רוזמרין: הרתח כוס מים, הוסף כמה עלי רוזמרין, ערבב היטב, המתן מעט וצנן. שתה כוס מהתה. ניתן להוסיף לתה סוכר או דבש על מנת שיהיה מתוק יותר.

אכול תרד כשאתה מרגיש עצוב או חלש.