MASSAGE
Get Adobe Flash player

דליות ברגליים

על מנת לטפל בדליות ברגליים ולמנוע את הופעתן יש לשתות מיץ שעשוי מגזר ותרד.

יש לוודא כי התזונה היומית מכילה מספיק ויטמין C וויטמין E. ויטמין C ניתן למצוא במאכלים כגון: תות, עגבנייה, ברוקולי, אננס ועוד. ויטמין E ניתן למצוא במאכלים כגון: שיבולת שועל, ביצים, בוטנים, שקדים ועוד. תזונה מאוזנת יכולה למנוע הופעת דליות ברגליים ותעזור לטיפול במידה וכבר יש דליות.

פעילות גופנית יומית יכולה לעזור גם היא במניעת הופעת דליות ברגליים. ניתן להתחיל בפעילות גופנית מתונה כמו הליכה יומית של חצי שעה עד ארבעים דקות.

עיסוי טוב של הרגליים באמצעות שמן רוזמרין יכול לעזור להקל על הכאב שנוצר מהנפיחות של הוורידים. יש לעסות את המקום בעדינות פעמיים שלש בשבוע.

טיפול נוסף הינו באמצעות שמן ויטמין E, יש למרוח מעט על המקום הכואב ולעסות את הרגליים.